mTIME SyncBrugervejledning
Brugervejledning til mTIME Sync
På denne side er de vigtigste informationer til brugen af mTIME Sync samlet.
Typiske fejl i statusmailen
Her findes forklaringer på de mest almindelige fejlbeskrivelse og statuskoder, som du vil støde på i statusmailen fra mTIME Sync.
Eksempler på fejlbeskrivelser
Klik på fejlbeskrivelsen for at se forklaring.
Startdatoen for medarbejderens ansættelsesvilkår er sat til en dato i en afsluttet periode (tilbage i tiden).
Angiv korrekt startdato eller åbn den afsluttede periode igen for at angive det ønskede ansættelsesvilkår for perioden.
Genåbnes en periode, så skal medarbejderens timer efterfølgende godkendes igen.
Startdatoen for medarbejderens normtid er sat til en dato i en afsluttet periode (tilbage i tiden).
Angiv korrekt startdato eller åbn den afsluttede periode igen for at angive den ønskede normtid for perioden.
Genåbnes en periode, så skal medarbejderens timer efterfølgende godkendes igen.
Startdatoen for medarbejderens personaleleder er sat til en dato i en afsluttet periode (tilbage i tiden).
Angiv korrekt startdato eller åbn den afsluttede periode igen for at angive den ønskede personaleleder for perioden.
Genåbnes en periode, så skal medarbejderens timer efterfølgende godkendes igen.
Startdatoen for medarbejderens enhed er sat til en dato i en afsluttet periode (tilbage i tiden).
Angiv korrekt startdato eller åbn den afsluttede periode igen for at angive den ønskede enhed for perioden.
Genåbnes en periode, så skal medarbejderens timer efterfølgende godkendes igen.
Statuskoder i statusmailen
Alle fejl i statusmailen er angivet med statuskoder fra -1 til -10, som fortæller hvor i synkroniseringen fejlen er opstået.
Statuskode | Forklaring |
---|---|
-1 | Indikerer fejl i den indledende validering af data fra kilden. F.eks. at startdatoen for enhed, normtid, ansættelsesvilkår eller personaleleder ikke kan være tidligere end ansættelsesdatoen. |
-2 | Optræder typisk kun i den indledende opsætning, når der ikke er konfigureret et mTIME API-endepunkt for medarbejderens kunde-ID. |
-3 | Indikerer fejl i den udvidede validering af data mellem kilde og mTIME. F.eks. at brugernavn, CPR-nummer eller lønnummer ikke matcher brugeren i mTIME baseret på initialer, som er nøglen mellem datakilden og mTIME. |
-4 | Indikerer at fejlen er opstået i mTIME. F.eks. ved validering af startdatoer, enheder, p-ledere osv. |
-10 | Indikerer en hvilken som helst anden uventet fejl under kommunikationen med mTIME API’et. |
Ofte stillede spørgsmål
Vi har samlet de ofte stillede spørgsmål på produktsiden for mTIME Sync.
Kontakt os hvis mTIME Sync også skal hjælpe med optimering af jeres arbejdsflow og frigøre tid til det, der virkelig betyder noget for jeres virksomhed.
Virksomheder der benytter vores produkter

































Har du lyst til at høre mere om hvad vi kan tilbyde?
Eller har du spørgsmål til vores produkter?
Du kan allerede nu booke et uforpligtende møde med os eller kontakte os på telefon eller mail.
Vi sidder klar til at hjælpe dig!