mTIME SyncBrugervejledning

Brugervejledning til mTIME Sync

På denne side er de vigtigste informationer til brugen af mTIME Sync samlet.

Typiske fejl i statusmailen

Her findes forklaringer på de mest almindelige fejlbeskrivelse og statuskoder, som du vil støde på i statusmailen fra mTIME Sync.

Eksempler på fejlbeskrivelser

Klik på fejlbeskrivelsen for at se forklaring.

Startdatoen for medarbejderens ansættelsesvilkår er sat til en dato i en afsluttet periode (tilbage i tiden).

Angiv korrekt startdato eller åbn den afsluttede periode igen for at angive det ønskede ansættelsesvilkår for perioden.

Genåbnes en periode, så skal medarbejderens timer efterfølgende godkendes igen.

Startdatoen for medarbejderens normtid er sat til en dato i en afsluttet periode (tilbage i tiden).

Angiv korrekt startdato eller åbn den afsluttede periode igen for at angive den ønskede normtid for perioden.

Genåbnes en periode, så skal medarbejderens timer efterfølgende godkendes igen.

Startdatoen for medarbejderens personaleleder er sat til en dato i en afsluttet periode (tilbage i tiden).

Angiv korrekt startdato eller åbn den afsluttede periode igen for at angive den ønskede personaleleder for perioden.

Genåbnes en periode, så skal medarbejderens timer efterfølgende godkendes igen.

Startdatoen for medarbejderens enhed er sat til en dato i en afsluttet periode (tilbage i tiden).

Angiv korrekt startdato eller åbn den afsluttede periode igen for at angive den ønskede enhed for perioden.

Genåbnes en periode, så skal medarbejderens timer efterfølgende godkendes igen.

Statuskoder i statusmailen

Alle fejl i statusmailen er angivet med statuskoder fra -1 til -10, som fortæller hvor i synkroniseringen fejlen er opstået.

Statuskode
Forklaring
-1
Indikerer fejl i den indledende validering af data fra kilden. F.eks. at startdatoen for enhed, normtid, ansættelsesvilkår eller personaleleder ikke kan være tidligere end ansættelsesdatoen.
-2
Optræder typisk kun i den indledende opsætning, når der ikke er konfigureret et mTIME API-endepunkt for medarbejderens kunde-ID.
-3
Indikerer fejl i den udvidede validering af data mellem kilde og mTIME. F.eks. at brugernavn, CPR-nummer eller lønnummer ikke matcher brugeren i mTIME baseret på initialer, som er nøglen mellem datakilden og mTIME.
-4
Indikerer at fejlen er opstået i mTIME. F.eks. ved validering af startdatoer, enheder, p-ledere osv.
-10
Indikerer en hvilken som helst anden uventet fejl under kommunikationen med mTIME API’et.
Ofte stillede spørgsmål

Vi har samlet de ofte stillede spørgsmål på produktsiden for mTIME Sync.

Kontakt os hvis mTIME Sync også skal hjælpe med optimering af jeres arbejdsflow og frigøre tid til det, der virkelig betyder noget for jeres virksomhed.

Virksomheder der benytter vores produkter

Miljøministeriet
Oh by Kopenhagen Fur
IT-Forsyningen
Globeteam
Glostrup Badminton Club
Reindex
Naturstyrelsen
Erhvervsstyrelsen
Banedanmark
Økonomistyrelsen Logo
Miljøstyrelsen
Justitsministeriet
Ballerup Kiropraktor
AG Gruppen
ZETO
Moch
Herlev Kommune
Køge Kommune
Middelfart Kommune
Geodatastyrelsen
DHI
Statens IT
Vesthimmerlands Kommune
Mellemfolkeligt Samvirke
FOM Technologies
Dafolo
Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri
Verisure
PRO|VENTILATION
Glostrup Kommune
Styrelsen for Dataforsyning og Infrastruktur
TIMEmSYSTEM
Acubiz

Har du lyst til at høre mere om hvad vi kan tilbyde?

Eller har du spørgsmål til vores produkter?
Du kan allerede nu booke et uforpligtende møde med os eller kontakte os på telefon eller mail.
Vi sidder klar til at hjælpe dig!

Oversigt

Dette websted bruger cookies, så vi kan give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Cookieoplysninger gemmes i din browser og udfører funktioner som at genkende dig, når du vender tilbage til vores websted og hjælpe vores team med at forstå, hvilke dele af webstedet du synes er mest interessante og nyttige.