GlobeTrust™ IDMAdgangs- og brugerstyring

GlobeTrust™ IDM er et webbaserede adgangs- og brugerstyringsprodukt til IT-/HR-afdelingen, der forenkler det daglige arbejde med virksomhedens nye og eksisterende medarbejdere.

Ved brugeroprettelse sørger systemet bl.a. for automatisk tildeling af medarbejderens initialer, e-mailadresse, telefonnummer m.m., så der ikke opstår sammenfald eller uhensigtsmæssige brugernavne.

I GlobeTrust™ IDM kan brugerne på en enkel måde planlægge og sikre at ændringer på både medarbejdere og afdelinger træder i kraft på bestemte tidspunkter, mens de gennem den avancerede og fleksible adgangsstyring kan tildele rettigheder og roller til medarbejdere baseret på deres afdeling, stillingstype eller jobfunktion.

Ved hjælp af det indbyggede hændelses- og beskedmodul får andre systemer og personer i virksomheden automatisk besked, så snart der sker medarbejderændringer. Eksempelvis hvis en medarbejder skifter afdeling, går ned i tid, får ny leder, går på barsel eller lign.

Ved at benytte den indbyggede kommentarfunktion, kan opgaver nemt overtages af en kollega i tilfælde af ferie, sygdom, kursus eller lignende.

GlobeTrust™ IDM opfylder alle krav ift. GDPR og har fuld sporbarhed på hvem der har foretaget hvad hvornår. Dette inkluderer også detaljeret logs på afsendte mails, samt adgang foretaget via systemets API.

Produktet fungerer med Microsoft Active Directory og understøtter integration til:

Udvalgte funktioner i GlobeTrust™ IDM
Dashboard: Få overblik over systemet og igangværende arbejde.
Generering af brugernavn til nye medarbejdere.
Generering af initialer til nye medarbejdere baseret på for-, mellem- og efternavn.
Generering af mailadresse til nye medarbejdere baseret på initialer og domænenavn.
Generering af telefonnummer til nye medarbejdere baseret på nummerserie.
Effekthåndtering: Hold styr på udleverede effekter til medarbejdere.
Adgangsstyring: Fleksibel og dynamisk tildeling af roller og rettigheder.
Fraværsregistrering: Tilknyt perioder med fravær til medarbejdere.
Hændelses- og beskedmodul: Giv besked til personer og systemer ved hændelser.
Planlæg medarbejderændringer.
Planlæg afdelingsændringer.
Planlæg virksomhedsændringer.
Mailskabeloner: Design dynamiske mailskabeloner til brug med hændelsesmodulet.
Servicemoduler: Planlæg afvikling af servicemoduler. Eks. Import fra Statens HR.
GDPR-compliant.
Detaljeret hændelseslog.
API (læsning).

Virksomheder vi leverer løsninger til

ZETO
Herlev Kommune
Vesthimmerlands Kommune
DHI
Dafolo
Mellemfolkeligt Samvirke
Styrelsen for Dataforsyning og Infrastruktur
Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri
Justitsministeriet
PRO|VENTILATION
Verisure
Globeteam
FOM Technologies
Miljøstyrelsen
AG Gruppen
Miljøministeriet
Middelfart Kommune
Statens IT
Reindex
IT-Forsyningen
Banedanmark
Køge Kommune
Oh by Kopenhagen Fur
Glostrup Badminton Club
Geodatastyrelsen
Ballerup Kiropraktor
Acubiz
Moch
Glostrup Kommune
TIMEmSYSTEM

Har du lyst til at høre mere om hvad vi kan tilbyde?

Eller har du spørgsmål til vores produkter?
Du kan allerede nu booke et uforpligtende møde med os eller kontakte os på telefon eller mail.
Vi sidder klar til at hjælpe dig!