SupportNår I har brug for teknisk hjælp
Hos XPERION kan du altid få support og teknisk hjælp på de løsninger og produkter du har købt hos os. Vi tilbyder også remote support direkte på din computer, hvis det er nødvendigt.
Vi tilbyder forskellige former for support alt efter aftale.
Kunder med abonnement på vores løsninger/produkter oprettes altid i vores servicedesk, hvor de kan logge ind og oprette support-sager hele døgnet. Alle sager bliver på den måde automatisk prioriteret baseret på om kunden har tegnet en serviceaftale eller ej.
Generelt kan kunder uden serviceaftale forvente svar på deres henvendelse indenfor 2-3 dage, mens kunder med en serviceaftale kan få svar allerede efter 4 timer afhængig af den indgåede aftale.
Selvom vi altid bestræber os på, at yde support hurtigst muligt, så vil det naturligvis afhænge af andre igangværende projekter og supportsager, hvor der er indgået en aftale.
Support er ikke gratis og faktureres pr. påbegyndt time jf. vores forretningsbetingelser medmindre andet aftales.
24 timer i døgnet
Forvent svar indenfor 2-3 hverdage, hvis ikke der er indgået en serviceaftale med en specifik SLA.
Servicedesk
24 timer i døgnet
Har du login til vores servicedesk, så kan du oprette en supportsag, som behandles hurtigst mulig.
Telefon
Hverdage 9:00 - 15:00
Aktiv serviceaftale
Ring 70 555 800 + Tast 3
Remote Support
Klik her for at downloade TeamViewer, som vi bruger til at give teknisk hjælp direkte på jeres computer.
Virksomheder der benytter vores løsninger og ydelser
Vi tænker på vores kunder og miljøet
Hos XPERION er vi meget opmærksomme på vores miljømæssige ansvar og har derfor valgt kun at bruge GRØN strøm fra vindmøller og solceller. Det betyder, at alt lys og maskiner på vores kontorer kun bruger miljøvenlig strøm. Det samme gælder for alle servere i vores hostingcenter.